. Αναρτήσεις ιστολογίου .

Θυσία των Τεμπών. Δύο κλειδιά ταυτόχρονα σε λάθος θέση. Ευθύνες σε ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Τρελλά πράγματα με τα κλειδιά και κάποιοι ασχολούνται με ένα τραίνο φάντασμα με εκρηκτικά.

Κάτι δεν πάει καλά με το story του σταθμάρχη. Μου κάνει εντύπωση πως δεν υπάρχει διάγραμμα με τη θέση των γραμμών και την θέση των κλειδιών στα ΜΜΕ. Αναγκάστηκα να σχεδιάσω ένα δικό μου για να καταλάβετε τί συνέβη.

Επειδή τα δύο κλειδιά στο σχήμα ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ βρέθηκαν σε λάθος θέση (την θέση α) έγινε η σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών. Αν ένα απο τα δύο δεν ήταν στη θέση α, δεν θα γινόταν η σύγκρουση. Κατανοητόν;
To να πείς δεν υπάκουε ένα κλειδί το καταλαβαίνω, ο ΟΣΕ είναι για τα σκουπίδια. Το να πείς πως δεν ήταν στη σωστή θέση και τα δύο ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ δεν το καταλαβαίνω, κάτι που σημαίνει πρόβλημα και στα φανάρια!

Ολα χαλασμένα και ελλειπή στον ΟΣΕ. Παρόλα αυτά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανελάμβανε σε κάθε ταξείδι το ρίσκο να ταξιδεύει!

  1. Αν το κλειδί 101Α ήταν στη θέση α και το κλειδί 118 στη θέση β, τότε η εμπορική θα εκτροχιαζόταν στο σημείο 118.
  2. Αν το κλειδί 101Α ήταν στη θέση β και το κλειδί 118 στη θέση α, τότε η επιβατική θα εκτροχιαζόταν στο σημείο 101Α!

Εδώ βλέπετε τη σημασία να γνωρίζει κανείς τη θέση του τραίνου, να ανταλάσσει ηλεκτροκινά μηνύματα με το κέντρο και όλα να γίνονται αυτόματα. Το λέμε τηλεματική.

Και ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν ευθύνη για το συμβάν. Αγνοούν την επιστήμη.

Ο Εισαγγελέας πολλά δεν έχει δεί.

Όσο ψάχνεις λερώνεσαι. Έχουν πρόβλημα πάλι και όπως κάθε φορά θα αρχίσουν να με συκοφαντούν. Δεν τους υπολογίζω. Τριτοκοσμική χώρα είναι. Νερό δεν έχουν να πιούν... Τσάμπα μάγκες.

Δέστε και εδώ.

Συγγραφική Προσφορά στα Ελληνικά

Βιβλίο Φυσικής  Θέματα για τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας  Γνωμοδότηση για το ΧΥΤΑ Γραμματικού 

Ηλεκτρομαγνητική Ρύπανση  Επιλεγμένα Επιδημιολογικά Θέματα απο την Εποχή του Κορωναϊού  Μέθοδος FDTD. Σημειώσεις Θεωρίας.