. Αναρτήσεις ιστολογίου .

Η δημόσια πρώτη αναγνώριση Ελληνικού κοιτάσματος από τον Πατέρα του. Έτος 2014.

Ο ΖΟΥΓΑΝΕΛΗΣ και οι ΤΙΠΟΤΑΚΗΔΕΣ

Και τότε ΜΟΝΟΣ μου ήμουν... Οι σεισμικές μετρήσεις ανέβηκαν στο site της ενάρετης PGS (σεισμικές μετρήσεις, 1) και έπεσαν πάνω μου. Τις ανέβασαν για λίγα λεπτά μόνο. Δεν είχαν άποψη τα ειδικόσσσ. Για να είναι σίγουροι πως θα το δώ, έβαλαν ένα πράκτορα τους να το κοιτάξω στα δέκα λεπτά που ήταν ανεβασμένο στο site. Ξεφτίλες.

Θεωρητική εξήγηση και αναλύσεις των σεισμικών της PGS και άλλων υπαρχόντων σεισμικών έγιναν απο εμένα λίγο μετά σε τηλεοπτική εκπομπή, ενώπιον μελών της εθνικής αντιπροσωπείας και τοπικών παραγόντων της Κρήτης (Κρήτη TV). Ποιός άλλος θα μπορούσε να το κάνει; Με τι αρχ… θα το έκανε.

Μετά έβγαζαν όλοι της ΜΣΤΕ στα ΜΜΕ της διαπλοκής, τους εγκάθετους του Λάτση να κάνουν χειρισμό της μπάλας (και των μετοχών των ΕΛΠΕ, διότι αυτό είναι το κόλπο) και φτάσαμε στο σημείο να λένε σήμερα οι Τιποτάκηδες του Harvard πως δεν έχει κοιτάσματα η Κρήτη! Ξεφτίλες.

ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΟΜΠΑΜΑ

Τον χάρτη μου των κοιτασμάτων έδειξε ο Σαμαράς στον Ομπάμα. Απο εμένα ξεκίνησαν επίσημα οι κινήσεις όλων για τα κοιτάσματα. Με αυτόν το χάρτη για σημαία μπήκε ο Βελόπουλος στη Βουλή. Δεν μπήκε με τις επιστολές του Χριστού…

Εμείς στην Ιαπωνία είμαστε ευγενικοί άνθρωποι. Μη το παρεξηγήσει κανείς όμως αυτό. Θα πονέσει…

Συγγραφική Προσφορά στα Ελληνικά

Βιβλίο Φυσικής  Θέματα για τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας  Γνωμοδότηση για το ΧΥΤΑ Γραμματικού 

Ηλεκτρομαγνητική Ρύπανση  Επιλεγμένα Επιδημιολογικά Θέματα απο την Εποχή του Κορωναϊού  Μέθοδος FDTD. Σημειώσεις Θεωρίας.