. Αναρτήσεις ιστολογίου .

Από αυτό το χάρτη ξεκίνησαν όλα με τους υδρογονάθρακες στην Ανατ. Μεσόγειο. Είναι ο δικός μου!


Κάπου το 2013 κυκλοφόρησα στο διαδίκτυο το χάρτη που βλέπετε. Τότε ήταν που ένας δημοσιογράφος ονόματι Σαχίνης απο τη ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ με “ψάρεψε” και μου ζήτησε να δώσω μια κοινή συνέντευξη στη ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ TV εξ ημισείας με κάποιον Φώσκολο.

Τον χάρτη τον συνέθεσα απο μετρήσεις MAD (Magnetic Anomaly Detection). Δείχνει τις πιθανές θέσεις κοιτασμάτων στη Μεσόγειο (κόκκινες περιοχές). Έκτοτε αυτός ο χάρτης επαληθεύεται συνέχεια (π.χ. κοίτασμα Ζορ, Ιόνιο, Δυτικά της Κρήτης, Θεσσαλονίκη, κοιτάσματα Συρίας κλπ). Επαληθεύει όμως και τις θέσεις των κοιτασμάτων που έχουν βρεθεί σε Ιταλία, Λιβύη, Γκολάν (μετά το χάρτη), στη Κασπία, στη Κύπρο (μέχρι στιγμής). Τον θεωρώ σαν ένα σημαντικό σημείο αναφοράς στο βιογραφικό μου.

Eνας επιστήμονας μετράει με βάση αυτό που δίνει στον κόσμο και αυτό αξίζει τρις ευρώ. Δεν νομίζω ότι ποτέ θα ξεπερασθώ απο κάποιον άλλο διεθνώς. Υπάρχει και ένα θέμα με τα εύρετρα…

ΝΑ ΡΩΤΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ ( που 2-3 χρόνια μετά κατάλαβαν τί ελεγα)
Σχετικά με το πως συνδέονται οι μετρήσεις ΜΑD με τις θέσεις κοιτασμάτων, διότι εκεί είναι το κλειδί της υπόθεσης, στη μέτρηση των οξειδίων σιδήρου κλπ, θα αναφέρω τώρα και για πρώτη φορά το εξής.
 
Υπάρχουν σχετικές δημοσιεύσεις για το θέμα αυτό σε διεθνή περιοδικά γεωλογίας απο Αμερικανούς, 2-3 χρόνια μετά το 2013 (που έβγαλα το χάρτη). Σε μία απο αυτές αναφέρεται και η χρήση ειδικών αεροπλάνων όπως και UAV που χρησιμοποιούν εναέρια μαγνητόμετρα για να ανιχνεύουν τα κοιτάσματα π.χ. όπως αυτά που πετάνε χωρίς να τα σταματάει κανένας στο Αιγαίο και σε παράβαση του μνημονίου Παπούλια Γιλμάζ για μη έρευνα στο Αιγαίο.

Για κάποιους όπως εγώ, μερικά πράγματα είναι τετριμένα να εξηγηθούν την ώρα που δεν χρειάζεται. Για άλλους είναι καλά για δημοσιεύσεις. 

Το να βγάλεις κάτι 5 χρόνια μετά απο την πρώτη του εμφάνιση και να το εξηγήσεις, έχει αφετηρία το γεγονός πως τεχνολογικά το θέμα έχει κλείσει…

Στη φωτογραφία ένα αεροπλάνο-μαγνητόμετρο, που χρησιμοποιήθηκε για να ανιχνεύσει κοιτάσματα στη ξηρά, στην Ηπειρο και στη Κύπρο (3 χρόνια μετά το 2013). Με τις πλάτες μου το έκαναν.

Δεν υπάρχει περίπτωση να σκεφτεί κάποιος κάτι στο θέμα αυτό πριν απο μένα. Μην ονειρεύεται ότι δεν το έχω δεί ή ότι δεν το ξέρω. Δεν υπάρχει αυτό. 5 χρόνια μετά μαθαίνουν μερικά πράγματα απο αυτά που εξήγησα ανωτέρω. Εχει δρόμο ακόμη.

ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ… ΑΛΛΟΙ ΕΣΚΑΣΑΝ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ “ΕΙΔΙΚΟΙ” ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ…
Δεν είναι όμως η μόνη πρωτιά που έχω και για την οποία είμαι υπερήφανος. Πριν 33+ χρόνια έφτειαξα τον πρώτο Ελληνικό μαγνήτη και το πρώτο υπεραγώγιμο thin film στον Δημόκριτο. Εχω την πρώτη πατέντα διεθνώς στα μεταυλικά. Εγώ σχεδίασα το πρώτο αόρατο device σε περιοχή συχνoτήτων όταν ήμουν καθηγητής στο ΝΙΤ στην Ιαπωνία (στις ΗΠΑ - δέκα χρόνια μετά - δεν το έχουν βρεί ακόμη). Χάρι στη Compulink, μια ελληνική εταιρεία που μαζί με το περιοδικό της έδινε και floppy στους χρήστες, εξέδωσα ηλεκτρονικά σε floppy το πρώτο ηλεκτρονικό βιβλίο στην Ελλάδα (αυτό που βλέπετε στη κορυφή του ιστολογίου). Έχω και άλλες πρωτιές που δεν θα γράψω.
  1. Είμαι υπερ της ελεύθερης διέλευσης αγωγών φυσικού αερίου απο την Ελλάδα με ενοίκιο και υπέρ των ΑΠΕ και του νερού στη παραγωγή ενέργειας. Υποστηρίζω τη χρήση μπαταριών υψηλής ισχύος στην αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας (και για αυτό εγώ μίλησα πρώτος στην Ελλάδα).
  2. Δεν μπορείς να μιλήσεις για αξία κοιτασμάτων αν δεν ξέρεις πόσο μικρά είναι τα κοιτάσματα, σε τι βάθος και αν είναι εκμεταλλεύσιμα. Οι απαντήσεις παίρνουν λίγους μήνες και όχι χρόνια και ισχύει αυτό που γράφω.

Συγγραφική Προσφορά στα Ελληνικά

Βιβλίο Φυσικής  Θέματα για τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας  Γνωμοδότηση για το ΧΥΤΑ Γραμματικού 

Ηλεκτρομαγνητική Ρύπανση  Επιλεγμένα Επιδημιολογικά Θέματα απο την Εποχή του Κορωναϊού  Μέθοδος FDTD. Σημειώσεις Θεωρίας.