ΥΠΕΡΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ O Κώστας Μητσοτάκης (Μικρός Κούλης) θέλει να κατασκευάσει πολεμικά πλοία ακόμη και Βιλάρα απο μεταλική λαμαρίνα στην Ελλάδα (θα έχουν μεγάλο ίχνος στα τουρκικά ραντάρ αλλά θα στοιχίζουν φτηνότερα – υπερκοστολόγηση = αγοράζεις κάτι έξω ακριβά και το φτειάχνεις φτηνά στην Ελλάδα με τη διαφορά να γίνεται Βολταίρος στο Παρίσι).
O Κώστας Μητσοτάκης θέλει να το κάνει σαν το κόλπο που έγινε με τα Ελληνικά υποβρύχια U214 υψηλής “ποιότητας” που έχουν μεγαλύτερη μαγνητική υπογραφή λόγω των ακατάλληλων υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή τους στο Σκαραμαγκά (στο σημείο αυτό μπαίνει πάλι η υπερκοστολόγηση, άλλο η τιμή στη Γερμανία και άλλο στην Ελλάδα). Τρανή απόδειξη, πως τα υποβρύχια σάπιζαν στον αέρα όταν ήταν εκτός θαλάσσης στον Σκαραμαγκά, πράγμα που έδειχνε την κακή ποιότητα υλικών που χρησιμοποιήθηκε στην κατασκευή τους απο τους “καλύτερους” και τους “κολλητούς”.
ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΗΜΑΤΟΣ
Πολλές φορές ήθελα να γράψω για τεχνολογίες που μικραίνουν το ίχνος των πολεμικών αεροπλάνων και πλοίων στα ραντάρ. Τόσα χρόνια το αποφεύγω, γιατί κάποιοι στην Ελλάδα οικειοποιούνται εύκολα τη δουλειά των άλλων.
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα βλέπετε τη μείωση της RCS, του ίχνους δηλαδή ενός τυπικού μεγέθους πολεμικού αεροπλάνου τρίτης γενιάς σε ραντάρ απο διάφορες γωνίες ανίχνευσης, όταν αυτό υποστεί coating με carbon fibre (υπάρχουν και καλύτερα) και όταν είναι κατασκευασμένο από μέταλο, όπως τα αμερικανικά F16.
Με μπλέ χρώμα είναι η γραμμή της RCS, όταν το πολεμικό αεροπλάνο είναι απο μέταλο π.χ. F16 και με κόκκινο χρώμα, όταν είναι απο κάρμπον φάιμπερ βαμμένη η επιφάνεια του F16 ή ολόκληρο το αεροπλάνο (!).
Παρατηρείστε πως η κόκκινη κλειστή γραμμή είναι στο εξωτερικό της μπλέ κλειστής γραμμής. Αυτό είναι και η απόδειξη, το μικρότερο ίχνος στα ραντάρ απο διάφορες γωνίες ανίχνευσης λόγω μικρότερης RCS. Το αποτέλεσμα μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερο όταν ξέρεις τι να κάνεις και πως να το κάνεις και η Τουρκία μπορεί.
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ – ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ!!!
Το πως θα κάνεις το coating (σχεδιασμό, κατασκευή και έλεγχο ποιότητας) είναι απλό (για μένα). Το γιατί δεν έχει γίνει με τα Ελληνικά F16 τόσα χρόνια μπορεί να οφείλεται
- πως στην πολεμική αεροπορία τα ΕΙΔΙΚΟΣΣΣΣ δεν ξέρουν απο που κλάνει το μπαρμπούνι. Aν θυμάστε το ΠΝ μπορούσε να ακούει τις έρευνες του Βarbaros - με τα σόναρ του - απο το Ιόνιο και έβγαιναν οι διάφοροι στόκοι του υπ. Αμυνας επι χρόνια και μίλαγαν για παρακολουθήσεις ερευνητικών τουρκικών πλοίων εκ του σύνεγγυς! Σας δούλευαν.
- πως αγοράζουν πλοία ακριβά και τα φτειάχνουν στην Ελλάδα στη μισή τιμή με σαπάκια υλικά που ανιχνεύονται εύκολα στα ραντάρ και σε άλλους αισθητήρες αντί με τα υλικά που πρέπει. Εκεί βγαίνουν και οι μίζες. Λογικό.
- πως και με τα πολεμικά αεροπλάνα σας κοροϊδεύουν για να τρώνε οι μεταπράτες. Τα ΜΜΕ της κατοχής βοηθάνε σε αυτό με τα λεφτά του Μωυσή. Έχουμε δηλαδή την αγορά που είστε εσείς και τους πωλητές και μεσάζοντες που είναι στην άλλη γραμμή του τέρματος…
Η ΤΟΥΡΚΙΑ
Η βαφή των Τουρκικών F16 μπορεί να γίνει μέσα σε λίγους μήνες απο τη Τουρκία. Αυτό θα αλλάξει πλήρως τους συσχετισμούς στο Αιγαίο. Τα Ελληνικά ραντάρ και οι “ελληνικοί” πύραυλοι θα έχουν δυσκολίες στην έγκαιρη ανίχνευση των έξυπνα μεταποιημένων Τουρκικών πολεμικών αεροπλάνων και ελικοπτέρων... Σκεφτείτε τώρα να αρχίσουν να βάφουν “μαύρα” και τα UAV τους οι Τούρκοι.
Η Ελλάδα δεν είναι για αυτά. Είναι για ξέπλυμμα μόνο και για ατάκες. “τους σχίσαμε”, “έμειναν κόκκαλο οι Τούρκοι”, “μας έψαχναν” και άλλες παιδικές μπούρδες.
Στη φωτογραφία “αεροσκάφη” που μόλις παρελήφθησαν, απο τα Τσουτσού Μπεμπέ του Μαξίμου. Δεν πάει άλλο με αυτούς. Αριστοτελεία.Παράκληση. O τελευταίος φεύγοντας να κλείσει την πόρτα στο Μαξίμου. Βρωμάει. Δεν είμαι εθνικιστής, απλά βρωμάει πολύ.