. Αναρτήσεις ιστολογίου .

Εθνική Καταστροφή ο Μητσοτάκης. Μετά το Δένδια και ο Ντόκος, λέει ΝΑΙ σε συνεκμετάλλευση!

ΑΠΟ ΤΟ FUJI ΜΕ ΑΓΑΠΗ

Επι χρόνια πολλοί φίλοι του ιστολογίου αλλά και δημοσιογράφοι με πλησίασαν για να μιλήσω σε θέματα ενέργειας και ανάπτυξης. Την μόνη φορά που μίλησα σε τηλεόραση παρουσίασα για πρώτη φορά διεθνώς τον χάρτη των κοιτασμάτων της Μεσογείου (2013). Δεν αξιοποιήθηκε απο τη χώρα όπως έπρεπε και έχω σκυλομετανοιώσει. Η Ελλάδα ήταν ανέτοιμη να σηκώσει ένα τέτοιο βάρος.

Γενικά μου αρέσει να μιλάω μόνο όταν θέλω και όχι όταν μου το ζητάνε. Ο λόγος είναι πως λέγοντας αυτά που θέλω προσαρμόζομαι στην πραγματικότητα που εγώ βλέπω χωροχρονικά και όχι σε αυτή που μου επιβάλλεται μέσω ερωτήσεων που εν τέλει παράγουν επικοινωνιακό περιβάλλον. Πιστεύω πως αυτό είναι το χρησιμότερο για τη χώρα, που ζεί με αυταπάτες. Έτσι θέματα σε ανάπτυξη και ενέργεια που μου ζητήθηκε πολλές φορές να μιλήσω τα απέφυγα αν και οι δημοσιογράφοι που μου το ζήτησαν ανήκαν στη σφαίρα των σοβαρών για τα Ελληνικά δεδομένα.

Τα θέματα της ανάπτυξης συνδέονται με την έρευνα, τα ΑΕΙ, τις διεθνείς συνεργασίες, την τεχνολογία που η Ελλάδα δεν έχει, το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό  που η Ελλάδα δεν έχει, την αδυναμία χάραξης πολιτικής που η Ελλάδα δεν μπορεί, την καλή πληροφόρηση, τις τράπεζες, το χρηματιστήριο, τις πηγές, το κόστος παραγωγής, τη φορολόγηση, τις κατασκευές, τον εφοπλισμό, τη βιομηχανία κλπ. Μια τέτοια πληροφόρηση απο την πλευρά μου στοιχίζει πολλά λεφτά. Δεν είμαι σαν τους παπαγάλους που ακούτε και που δεν λένε τίποτα. Τσάμπα δεν μου αρέσει να μιλάω και επίσης δεν θέλω να λέω ψέμματα. Μπορώ να λέω αυτά που μπορώ αλλά ο Ελληνας δεν θα μαθαίνει. Οταν όμως γίνει κανείς εκτελεστική εξουσία, τότε δεν χρειάζεται να εξηγεί, απλά δίνει εντολές. Με αυτό είμαι εντάξει. Η συνεργασία στην Ελλάδα είναι ένα είδος διαπλοκής. Εμένα με ενδιαφέρουν οι κορυφές των πυραμίδων.

Την “αγάπη” μου πρέπει ο καθένας που θέλει να αλληλεπιδράσει μαζί μου να τη παίρνει όπως εγώ την δίνω και όχι όπως την θέλει. Αυτά δεν περνάνε σε εμένα. Δεν διαπλέκομαι και δεν πέφτω μέσα σε ατέρμονες μαύρες τρύπες χωρίς άμεσο αποτέλεσμα. Ο χρόνος κυλάει σε βάρος της διαπλοκής στην Ελλάδα. Το ξέρω αυτό, δεν το ρωτάω.

ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΔΕΝ ΦΥΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΕΝΩ ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

Βλέπετε εδώ. Μετά όλοι γίνονται προφήτες. Να προσέχουν μερικοί γιατί τα λένε λάθος και αυτό καταγράφεται…

Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ

Δεν είναι τυχαία η επιλογή προσώπων στη κυβέρνηση αλλά και πρωθυπουργών που τους επιλέγουν.

Θα σας δείξω για πολλοστή φορά πως δεν έχουν εξωτερική πολιτική στη ΝΔ.

ΜΑΘΗΜΑ 1ο: H Eλλάδα μπορεί να απειλήσει τη Γερμανία πως θα κλείσει τα θαλάσσια σύνορα της και σε δεύτερο χρόνο να το κάνει αντί να το παίζει Οθωμανική επαρχία.

ΜΑΘΗΜΑ 2ο: H Eλλάδα μέσω των ΜΟΕ έχει καταργήσει τις διεθνείς συνθήκες που έχει υπογράψει. Αυτό είναι και το κόλπο. Η εξωτερική και αμυντική πολιτική της χώρας μας περνάει απο την Αγκυρα. Αυτό σημαίνει πως τα ΜΟΕ με τη Τουρκία πρέπει να σταματήσουν.

ΜΑΘΗΜΑ 3ο: H Ελλάδα στη πρόσφατη στρατιωτική συμφωνία που έκανε με τις ΗΠΑ θα έπρεπε να βάλει σαν όρο να μην επιτραπεί η πώληση F35 στην κρυφοχάζαρη Τουρκία, που αφού πήρε με εύσχημο τρόπο τους S400 απο τη Ρωσία συνεχίζει να παίζει σαν μπροστινός των ΗΠΑ σε Συρία και Λιβύη, με το δεύτερο κατά των Ελληνικών Εθνικών συμφερόντων.

H αναφορά σε Εθνικά συμφέροντα είτε σε Ελλάδα χωρίς σύνορα, που είναι ακραίες συμπεριφορές, έχει στόχο τη δημιουργία επιταχυνομένων στροβίλων που να απομακρύνονται ο ένας απο τον άλλον. Πρόκειται, περι κλασικών επικοινωνιακών μηχανισμών που συμπαρασύρουν τα πρόβατα-ψηφοφόρους ώστε να μη ομονοούν.

Οσα γράφω συνήθως αφορούν την μη εφαρμογή του Ελληνικού Συντάγματος και τη τήρηση των νόμων αλλά και τα κενά στις διεθνιστικές αντιλήψεις. Απο τη στιγμή που όλα αυτά εξαϋλώνονται υπερ συγκεκριμένης κατεύθυνσης η χώρα μας μετασχηματίζεται σταθερά σε Οθωμανική επαρχία χάνοντας τον ευρωπαϊκό της “προσανατολισμό”.

ΔΙΑΠΛΟΚΗ

Ενα σύστημα διαπλοκής διατηρείται όσο υπάρχει συνεργασία, μυστικότητα και συνέχεια, με τρόπο που το καλύτερο να μη φαίνεται και να μην προκύπτει κίνδυνος για το σύστημα. Στην Ελλάδα έχουμε πολλά συστήματα διαπλοκής. Οι πιο ευφυείς συμμετέχουν σε όσο το δυνατόν περισσότερα.

Το πρώτο αδύνατο σημείο είναι ο λαός. Διότι αν κάποια στιγμή έλθει σε αντίδραση, το σύστημα θα χάσει την ενέργεια που χρειάζεται για να επιβιώνει.

Το δεύτερο είναι οι συνθήκες και τα τυχαία γεγονότα. Στη περίπτωση της χώρας μας, οι συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί με μαθηματική ακρίβεια οδηγούν το σύστημα σε κρασάρισμα. Έτσι ξεκινά η αναζήτηση νέων προσώπων διαχειρίσιμων και παιδαγωγημένων να υπακούουν. Η λύση ΣΥΡΙΖΑ απέτυχε και ο λόγος είναι πως απο την ίδια κολυμβήθρα μόνο σκατά θα βγάζεις. Αυτό σημαίνει πως έχω ουρανοξύστη σε γωνία. Δεν έχω μαγαζάκι για ξεπούλημα. Και υπάρχει και ο μονόδρομος… αλλοιώς διάλυση και οθωμανική επαρχία.

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ

Κάθε τι που συμβαίνει στη κοινωνία μπορεί να περιγραφεί με ένα μαθηματικό μοντέλο. Στα μαθηματικά έχω εντρυφήσει πολύ βαθειά και αυτό δεν αφορά μόνο τη φυσική και το engineering αλλά και άλλες επιστήμες όπως τα οικονομικά, τις τράπεζες, τα χρηματοοικονομικά κλπ. Μετα απο τόση εμπειρία μπορω να βλέπω λύσεις και να κάνω προβλέψεις που άλλοι χρειάζονται μέρες, εβδομάδες ή χρόνια μελέτης για να καταλήξουν. Η κοινωνική κατάσταση της χώρας μας και αυτό αφορά το σύνολο όλων των δραστηριοτήτων της, οδηγείται σε μονοσήμαντη επιλογή είτε αρέσει είτε όχι. Και ο Νοών Νοείτο.

ΜΙΑ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ

Μη μου στέλνετε φαντάρους. Χάνετε το χρόνο σας και αποκτάτε φάκελο.

Συγγραφική Προσφορά στα Ελληνικά

Βιβλίο Φυσικής  Θέματα για τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας  Γνωμοδότηση για το ΧΥΤΑ Γραμματικού 

Ηλεκτρομαγνητική Ρύπανση  Επιλεγμένα Επιδημιολογικά Θέματα απο την Εποχή του Κορωναϊού  Μέθοδος FDTD. Σημειώσεις Θεωρίας.