ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ. ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ…
Για να καταλάβετε το νόημα του παραπάνω χάρτη θα πρέπει να σκεφτείτε:
- Ποιά είναι η θέση των μεγάλων κοιτασμάτων (9, 10, 11, 12, 13, 14)
- Ποιός είναι ο πιο ασφαλής και φτηνότερος δρόμος των παραπάνω κοιτασμάτων πρός ΕΕ. Είναι αυτοί μέσω Κρήτης και Ιταλίας!
- Ποιές χώρες εκτός Ελλάδας και Ισραήλ θα ήθελαν αγωγούς προς ΕΕ. Αυτές είναι Αίγυπτος, Λιβύη, Σαουδική Αραβία και άλλες.
- Πού θα πρέπει να κατασκευαστεί αγωγός και αν μέρος του ήδη υπάρχει. Υπάρχει ένας απο Ισραήλ πρός Αίγυπτο.
- στο κέντρο ελέγχου της διανομής της ενέργειας
- για να μη βγεί και άλλο φυσικό αέριο στην περιοχή της Μεσογείου και μειωθούν λόγω κόστους οι αγορές σε ΗΠΑ (και λόγω μεταφορικών) και σε Ρωσία
Η Τουρκία ξεχνάει πως ο Νόμος της Θάλασσας επιτρέπει τη διέλευση αγωγών μέσα απο ΑΟΖ και μπορεί μόνο να υποδείξει απο που να περάσει… αλλά στο τέλος θα περάσει.
Οι Τούρκοι δεν θέλουν ΚΑΝΕΝΑΣ να βγάλει φυσικό αέριο. Έτσι εξηγείται η συμπάθεια ΗΠΑ και Ρωσίας στη χώρα αυτή. Η Ελλάδα αρχίζει και αυτή με το μεταναστευτικό να γίνεται μουσουλμανική.
Την ερμηνεία αυτή δεν τη γράφω πρώτη φορά. Στη γεωστρατηγική έχετε τους καλύτερους υπνωτιστές.
Πάντα υποστήριζα και υποστηρίζω να περνάνε αντί ενοικίου αγωγοί φυσικού αερίου απο την Ελλάδα και απο κεί και πέρα να παίζεται το παιγνίδι στις τιμές και στον φόρο.
Φυσικά και ήμουν πάντα υπέρ της κατασκευής του EAST MED. Δεν πρόκειται όμως να γίνει, γιατί αν ήταν να γίνει θα είχε γίνει.
Δέστε τη Ρωσία, σε ένα χρόνο κατασκεύασε αγωγό προς τη Τουρκία. Αρα κάτι άλλο παίζεται και αυτό σας το έβγαλα στην επιφάνεια.
Στη φωτογραφία ο εναλλακτικός SOUTH MED (κόκκινη γραμμή) και κάτι ακόμη…
Η Αίγυπτος θα μπορούσε να προσαρτήσει ένα μικρό μέρος της Βόρειας Λιβύης στα παράλια αν επιμένει ο Ερντογάν (περιοχή που δείχνει το κόκκινο βέλος). Σε δυο μέρες μπορεί να το κάνει.