. Αναρτήσεις ιστολογίου .

Θυσία των Τεμπών. Δεν γίνεται αυτό που πρέπει. Οι ένοχοι θα τη γλυτώσουν.

Ελπίζω να μην είναι πυροτέχνημα

Με χαρά διεπίστωσα πως πολλοί συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών έγιναν πιο προσεκτικοί σε σχέση με τις απόψεις κάποιων ανάμεσα τους αλλά και κάποιων πραγματογνωμόνων στα ΜΜΕ που κατευθύνουν τα πράγματα πρός λύσεις που ευνοούν την αθώωση των πραγματικών ενόχων αυτού του βιαίου εγκλήματος.

Έχω ξεχάσει πόσα χρόνια ασχολούμαι με μοντέλα και εξομοιώσεις

Όπως ξέρετε, δεν θεωρώ πως ήταν απαραίτητο να υπάρχει βαγόνι στην εμπορική που να μεταφέρει εύφλεκτα με 15 τόνους εκρηκτικά, για να βρεθούν υπολείμματα αρωματικών εύφλεκτων υδρογονανθράκων στη γύρα. Αυτά δημιουργήθηκαν απο την πυρόλυση της βιομάζας, των ξύλων, των πλαστικών και κάποιων υδρογονανθράκων απο έλαια. Πυρόλυση είναι αποσύνθεση υπό υπερβολική θέρμανση χωρίς αέρα.

Το ερώτημα είναι πώς αναπτύχθηκε τόσο υψηλή θερμοκρασία στην περιοχή. Τα τόξα απο τις ηλεκτρομηχανές συνολικού μεγέθους τάσης 50 kV είχαν αρκετή ισχύ για να λειώσουν με arc - melting τα αγώγιμα μέρη των τραίνων και παρουσία αέρα αυτά να γίνουν σωματίδια απο οξείδια μετάλλων και άλλα υλικά που βρέθηκαν στον αέρα και σχημάτισαν το νέφος που κάποιοι το ονόμασαν έκρηξη. Τα οξείδια αντέδρασαν με την υγρασία του αέρα και έδωσαν ένα είδος τοξικής βροχής, που έκαψε τους πυροσβέστες.

Κρίμα που μάζεψε τις αποδείξεις η κυβέρνηση ενώ η Δικαιοσύνη δεν λειτούργησε. Μέχρι να εκδικαστούν τα Τέμπη θα έχουν πεθάνει όσοι έχουν επιβιώσει αλλά και μάρτυρες!

Υπήρχε έλλειψη αυτοματισμών και τηλεματικής στο δίκτυο του ΟΣΕ όπως και έλλειψη αυτόματης πυρόσβεσης και απουσία αυτοματισμών γείωσης και αποκοπής ρεύματος στις αμαξοστοιχίες.

Τα φωτοσήματα αν είχαν τοποθετηθεί σωστά και λειτουργούσαν και αν τα τραίνα μπορούσαν να σταματούν απότομα σε κίνδυνο, το βίαιο έγκλημα δεν θα είχε γίνει. Δεν υπήρχε τηλεματική ούτε καν η εφαρμογή της σύμβασης 717. Αντί αυτών υπήρχαν κάτι χειροκίνητα ηλεκτρολογικά κατασκευάσματα με λαμπάκια, που το λένε τηλεδιοίκηση.

Κάτω απο τη μπάρα

Εκτός απο τα θύματα, έχουμε μια ιδιωτική εταιρεία με ιδιωτικούς υπαλλήλους τους μηχανοδηγούς και το δημόσιο με υπαλλήλους τους σταθμάρχες.

Παρατηρήσεις

  1. Το ότι δεν κάηκαν οι μηχανοδηγοί δεν σημαίνει πως δεν έγιναν τα πράγματα όπως τα λέω ή πως τα τραίνα δεν συγκρούστηκαν. Iδέα της Hellenic Train;

    Η καμπίνα του μηχανοδηγού είναι ένα ξεχωριστό "δωμάτιο" της αμαξοστοιχίας με φροντίδα για την ασφάλεια του. Χωρίς μαύρα κουτιά πρέπει να μείνει κανείς σε ότι είναι σίγουρο αναγκαστικά, δηλαδή σε μικρότερο αριθμό κατηγοριών. Αυτό το ήξερε η κυβέρνηση. Δύο νεκροί, μονταζιέρα, ξεμπάζωμα και σκύλεμα του χώρου δείχνουν την παρουσία εγκληματικής οργάνωσης.

  2. Aν πάτησε φρένο ο μηχανοδηγός της εμπορικής δεν αθωώνει κανένα στο έγκλημα που έγινε στα Τέμπη και δεν ξέρω αν αυτό αποδεικνύεται επαρκώς. Μιλώντας εγώ με video για πιο πολλούς πιθανούς ενόχους απο ότι οι συγγενείς π.χ. την Hellenic Train, δεν σημαίνει πως κάποιοι άλλοι είχαν μικρότερη ευθύνη, γιατί πρόσθεσα περισσότερα εγκλήματα.

  3. Δεν ξέρω απο τι έπασχε ο οδηγός της επιβατικής και αν εδικαιούτο να οδηγεί τραίνο. Αυτό θέλει έρευνα.

    Πιθανότερο είναι πως ο οδηγός αυτός άργησε να καταλάβει πως ήταν στην αντίθετη γραμμή και όταν το κατάλαβε σταμάτησε το τραίνο. Εννοείται πως το τι έγινε στα 11 λεπτά σιγής στις μαγνητοφωνήσεις είναι κάτι πολύ σημαντικό.

  4. Δεν ξέρουμε την μηχανολογική και ηλεκτρολογική κατάσταση της κάθε αμαξοστοιχίας αλλά και το τί έχουν καταγράψει τα μαύρα κουτιά τους.

Έλα ρε που είστε κράτος. Μη με ειρωνεύεστε.

Συγγραφική Προσφορά στα Ελληνικά

Βιβλίο Φυσικής  Θέματα για τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας  Γνωμοδότηση για το ΧΥΤΑ Γραμματικού 

Ηλεκτρομαγνητική Ρύπανση  Επιλεγμένα Επιδημιολογικά Θέματα απο την Εποχή του Κορωναϊού  Μέθοδος FDTD. Σημειώσεις Θεωρίας.