. Αναρτήσεις ιστολογίου .

Έξυπνες αυτόνομες νάρκες Θαλάσσης, USV και Δίκτυα τεχνητής νοημοσύνης, η Ρωσική απάντηση στην Βαλτική;

 
Απαραίτητη η ύπαρξη στόλων USV και ASNM-AI. A Zouganelis Strategic Design.

USV σημαίνει Unmanned Surface Vehicle

Οι νάρκες μπορούν να γυμναστούν στον ήχο και να κινούνται αυτόνομα. Την ίδια λύση μπορεί να εφαρμόσει και η Κίνα για να περικυκλώσει την Ταϊβάν. Απλό. Tί περιμένουν οι Κινέζοι; 

Ποιά αεροπλανοφόρα, Αυστραλία και τρίχες οι ΗΠΑ!!! Ο Θεός δεν τους αγαπάει. Άλλον αγαπάει... 

Αυτό το σχέδιο είναι Game Changer. 

Εγώ δεν είχα μιλήσει και για τη σημασία των UAV πριν ξεκινήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία και για την ανοσία αγέλης, που οι πρωταθλητές των ΗΠΑ και της Βρεττανίας για τα εμβόλια δεν είδαν;

Μου κατέβασαν εμένα το κανάλι μου στο YouTube για τα σκατοεμβόλια, οι Αμερικανοί και η ΜΣΤΕ για το χατήρι του Μπουρλά και της Μητσοτάκη; Πάει πολύ αυτό.

Τρέχομεν.

  • Γιατί δεν ήθελαν το Κινέζικο 5G στις ΗΠΑ; Ένα ακόμη Zouganelis Strategic Design ήταν.
  • Το ηχητικό όπλο των Ουκρανών για τα UAV το είχα σε φωτογραφίες μήνες (δύο είχαν επάνω). Αυτά μου είναι γνωστά πριν 30 χρόνια. Τα είχα δεί κιόλας τότε να δουλεύουν.

Συγγραφική Προσφορά στα Ελληνικά

Βιβλίο Φυσικής  Θέματα για τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας  Γνωμοδότηση για το ΧΥΤΑ Γραμματικού 

Ηλεκτρομαγνητική Ρύπανση  Επιλεγμένα Επιδημιολογικά Θέματα απο την Εποχή του Κορωναϊού  Μέθοδος FDTD. Σημειώσεις Θεωρίας.