. Αναρτήσεις ιστολογίου .

Η διαχρονική συμμορία, η πύρινη λαίλαπα έχει χτυπήσει και την Παιδεία. Χωρίς βιβλία τα παιδιά.

ΜΑΥΡΟ ΧΑΛΙ

Όπου και να ψάξεις, ότι και να σηκώσεις στην Ελλάδα, βρίσκεις ανοησία, παραπληροφόρηση, διαστροφή και καταστροφή.

Είχα ακούσει πολλές φορές για τα χάλια των βιβλίων που χρησιμοποιούν τα παιδιά σε δημοτικό και σε λύκειο και αποφάσισα να ελέγξω αυτά που έχουν σχέση με τη Γεωγραφία. Δεν περίμενα να βρω το χάλι που βρήκα.

Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχει μπερδέψει την Γεωλογία με τη Γεωγραφία. Είναι διαφορετικές και σημαντικές επιστήμες. Τις ξεφτίλισε. Το μάθημα τους πρέπει να γίνεται με ξεχωριστά βιβλία στα σχολεία και όχι με ένα.

1> Περιορισμός της ύλης της Γεωγραφίας

Στα τέσσερα βιβλία Γεωλογίας - Γεωγραφίας του Δημοτικού και του Γυμνασίου διέκρινα τη προσπάθεια κάποιων να μειώσουν το γνωστικό αντικείμενο και την ποιότητα πληροφόρησης εκ των δύο αυτών επιστημών, που επίτηδες τίς έκαναν να δείχνουν ως μία για να μη υπάρχουν αναφορές, πλήρεις στατιστικές και αριθμητικά δεδομένα με γραφικά για κάθε αγροτικό, γεωργικό ή βιομηχανικό προϊόν κάθε νομού μέσα στα βιβλία.

Καμμία αναφορά επίσης δεν βρήκα για Ελληνικές εισαγωγές και εξαγωγές, κάτι πολύ σημαντικό στο R&D.

Η Ελλάδα είναι σε άλλο αιώνα. Έχει 10% μετανάστες στα 10 εκ κατοίκους και εσάς να μου ασχολείστε με τον κλώνο της Χρυσής Αυγής.

2> Ανέβασμα συζητήσεων για ΜΚΟ

Είναι δυνατόν σε βιβλίο Γεωγραφίας και Γεωλογίας να διαφημίζονται ΜΚΟ, κάτι άσχετο προς την ύλη τους, χωρίς να λέγεται στα παιδιά ποιοί δήθεν φιλάνθρωποι τις σιτίζουν; Οι ΜΚΟ είναι εργαλεία άσκησης πολιτικής σε κάθε χώρα.

Μιλιά και για τα μαύρα προσωπεία που ωθούν φάρμακα και όπλα, που προωθούν μετανάστες, που πουλάνε ή μεταφέρουν ναρκωτικά, που κάνουν εμπόριο ανθρωπίνων οργάνων ή άλλες παράνομες υπηρεσίες, που κάνουν κατασκοπία και επιβλέπουν τα δρώμενα στην Ελλάδα και κινούνται βάσει οδηγιών και με το... αζημίωτο.

Οι ΜΚΟ δεν είναι άγιες. Το είδαμε και με τον Π.Ο.Υ. που πουλάει εμβόλια.

3> Στα τέσσερα βιβλία που κοίταξα, βρήκα μόνο μια σελίδα με εικονίδια σε ένα χάρτη σε ένα βιβλίο του δημοτικού (!) με τις περιοχές που παράγουν γεωργικά και αγροτικά προϊόντα. Τίποτα άλλο.

Αυτά δεν είναι βιβλία γεωγραφίας. Βιβλία αποβλάκωσης και απομυθοποίησης της επιστήμης είναι.

4> Δεν βρήκα επίσης καμμία μαθηματική στατιστική, σύγκριση παραγωγής και τιμών ανα είδος και κατηγορία προϊόντος ή κάτι που να αφορά στατιστικές στην μεταποίηση ή κάτι σχετικό με το χρηματιστήριο και δή πως μεταβάλλονται όλα αυτά με τα χρόνια.

Τίποτα και για προβλέψεις απο οικονομικά μοντέλα! Αυτό δεν είναι κράτος.

5> Δεν βρήκα τίποτα για τις μεταφορές στην Ελλάδα. Δεν ξέρουν τη σημασία τους;

Έχουν τα παιδιά τυφλά και τα τραίνα να συγκρούονται χωρίς τηλεματική.

6> Δεν βρήκα επίσης τις μεγάλες επενδύσεις ανα Νομό ή που πήγαν τα πολλά λεφτά του ΕΣΠΑ και των δανείων που έχει πάρει η χώρα τόσα χρόνια και τόσα άλλα.

Καμμία αναφορά σε στρατηγική. Τύφλα και χάος.

7> Όλα τα βιβλία του δημοτικού και γυμνασίου ήταν γεμάτα με χαζά γραφικά. Έφτασα να σκέφτομαι πως τα βιβλία τα έγραψε ο σχεδιαστής των γραφικών!

8> Δεν βρήκα στα βιβλία καμμία αναφορά για φυσικό αέριο και ΑΟΖ ούτε για τα χωρικά ύδατα της χώρας στα 6 νμ και στα 12νμ. Μιλάω για χάρτες. Μυστικοί είναι;

Τα παιδιά δεν γνωρίζουν τί είναι τα κυριαρχικά δικαιώματα, ποιά είναι τα όρια της Ελληνικής ΑΟΖ και της συνορεύουσας ζώνης! Είναι σε άλλο πλανήτη. Αυτά έπρεπε να τα μαθαίνουν.

9> Πουθενά σε αυτά τα βιβλία δεν υπάρχει αναφορά στη παρουσία κοιτασμάτων πετρελαίου, φυσικού αερίου αλλά και άλλων ορυκτών. Ούτε χάρτες ούτε τίποτα.

Ακούν τα παιδιά για σεισμικά στα κοιτάσματα και δεν ξέρουν τί είναι!

10> Γράφεται και σε κάποιο σημείο ενός βιβλίου πως η Ελλάδα διαθέτει μικρά κοιτάσματα χρυσού στη Χαλκιδική! Όχι και μικρά. Άντε τώρα.

11> Καμμία αναφορά δεν υπάρχει επίσης για το τί υπάρχει στο βυθό της ελληνικής ΑΟΖ στο Αιγαίο και στη Μεσόγειο σχετικά με τα ορυκτά. Αυτά έχουν καταγραφεί ακόμη και απο το Νational Geographic!

Μιλιά και για το εργοστάσιο εμπλουτισμού του χρυσού στα 99.9% που είχε συμφωνηθεί στη Χαλκιδική και δεν έγινε ποτέ.

12> Δεν υπάρχουν οι ροές των ανέμων και τα θαλάσσια ποτάμια. Για να μη μάθουν τα παιδιά πού οι ψαράδες είναι καλύτερα να ψαρεύουν; Αυτό δεν είναι γεωγραφία.

13> Βρήκα πολλά "μηνύματα" κατά της χημικής βιομηχανίας που "λιπαίνει". Στα βιβλία αυτά δεν υπάρχει καμμία αναφορά σε τεχνολογίες προστασίας των βιομηχανικών αποβλήτων, ανακύκλωσης κλπ!

Δεν θέλουν βιομηχανία. Δεν θέλουν ανάπτυξη δεν θέλουν έρευνα. Τουρισμό και τραλαλά θέλουν μόνο.

Η προπαγάνδα και η παραπληροφόρηση που προσφέρουν αυτά τα βιβλία έχει περάσει κάθε όριο.

Συγγραφική Προσφορά στα Ελληνικά

Βιβλίο Φυσικής  Θέματα για τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας  Γνωμοδότηση για το ΧΥΤΑ Γραμματικού 

Ηλεκτρομαγνητική Ρύπανση  Επιλεγμένα Επιδημιολογικά Θέματα απο την Εποχή του Κορωναϊού  Μέθοδος FDTD. Σημειώσεις Θεωρίας.