. Αναρτήσεις ιστολογίου .

Εφαρμογή με κινητά για τη κίνηση τραίνων στον ΟΣΕ. Και οι πιτσαρίες τη χρησιμοποιούν!

ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ 

Κάνει εντύπωση πως μια τόσο γνωστή εφαρμογή σε κινητά δεν έχει χρησιμοποιηθεί ακόμη στον ΟΣΕ.

  1. Το Τραίνο στα Τέμπη αν υπήρχε πραγματική τηλεδιοίκηση, αυτόματα και από μόνο του έπρεπε να σταματήσει. Απο μόνο του, χωρίς καμμία παρέμβαση σταθμάρχη και μηχανοδηγού. Το ένα τραίνο δεν ήξερε τη θέση του άλλου τραίνου απο μόνο του. Αν υπήρχε πραγματική τηλεδιοίκηση, το κάθε τραίνο θα ήξερε πού ήταν το άλλο και χωρίς παρέμβαση τρίτου θα σταμάταγε. Πιο καθαρά δεν μπορώ να το γράψω.
  2. Στην εποχή μας και με αυτές τις ταχύτητες στον ΟΣΕ ο κίνδυνος σύγκρουσης, όπως λέει η επιστήμη δια μέσου μου, είναι τεράστιος. Έχουν ανακαλυφθεί άλλες τεχνολογίες απο δεκαετίες που ΔΕΝ χρησιμοποιούνται στον ΟΣΕ. Τα λεφτά τα πήραν όμως απο την ΕΕ για να τις βάλουν και αντι αυτών έβαλαν ηλεκτρολογικούς πίνακες και προσέλαβαν κόσμο για τις ψήφους!
  3. Το Intercity όπως και όλα τα τραίνα του ΟΣΕ πρέπει να διαθέτουν μηχανισμούς αυτόματου αυτοελέγχου. Δεν μπορεί να ανακαλύπτεται χειροκίνητα πως μια πόρτα δεν ανοίγει στο πίσω βαγόνι και να μην αναχωρεί το τραίνο για να φτιαχτεί με πατέντα. Αυτά γίνονται πρίν το τραίνο ξεκινήσει.
  4. Ο Ευρωπαίος Εισαγγελέας έπρεπε ήδη να έχει παρέμβει να μάθει πού πήγαν τα 600 εκ. ευρώ που δόθηκαν στον ΟΣΕ. Ντογιάκος είναι και αυτός. Καταλαβαίνετε...
  5. Συνιστώ για κάθε ταξίδι με τον ΟΣΕ να ασφαλίζεστε σε κάποια εταιρεία. Ποτέ δεν ξέρεις.
  6. Το πείραμα - ανθρωποθυσία στα Τέμπη έδειξε, πως στα 4 πρώτα βαγόνια μιας αμαξοστοιχίας δεν πρέπει να κάθεστε!

Μιλάει η επιστήμη, όχι ο ροταριανός Βασιλακόπουλος.

“ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ”. ΤΟ ΑΛΛO ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ;

H EE χρησιμοποιεί για τη διασύνδεση τραίνων το σύστημα ERTMS, που αποτελείται απο 4 υποσυστήματα, απο το ηρωικόν έτος 2000. Η Ελλάδα δεν έχει θέσει σε λειτουργία ούτε το ένα απο αυτά όπως π.χ. το GSM-R (παλιάς τεχνολογίας ήδη), αυτό που είναι για να μιλάνε με πομπούς με προτεραιότητα χρήσης μεταξύ τους, μηχανοδηγοί και σταθμάρχες. Κάλυψη διασύνδεσης μέσα σε τούνελ δεν υπάρχει.

Για ποιό αυτοματισμό και πράσινα άλογα μιλάνε οι εγκάθετοι στα ΜΜΕ της κατοχής; Δεν υπάρχει τίποτα. Χειροκίνητα και ποδοκίνητα όλα. Και στη Βουλή ΟΛΟΙ ΚΟΤΕΣ. Μιλιά κανένας.

Ο ΠΙΕΡΑΚΑΚΗΣ ΔΕN ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΜΟΝΟΣ

Έτσι νόμιζε… Κουτός. Τα καλύτερα έρχονται.

Συγγραφική Προσφορά στα Ελληνικά

Βιβλίο Φυσικής  Θέματα για τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας  Γνωμοδότηση για το ΧΥΤΑ Γραμματικού 

Ηλεκτρομαγνητική Ρύπανση  Επιλεγμένα Επιδημιολογικά Θέματα απο την Εποχή του Κορωναϊού  Μέθοδος FDTD. Σημειώσεις Θεωρίας.