. Αναρτήσεις ιστολογίου .

Η ανοσία της αγέλης δεν μπορεί να λειτουργήσει με τον κορωναϊό με εμβόλιο. Είναι άσχετοι και επικίνδυνοι.

ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.

Όπως πολλές φορές σας έχω αποδείξει η επιτροπή είναι άσχετη. Το γιατί είναι σωστό αυτό που λέω δεν θα το καταλάβουν. Είναι για τους ειδικούς. Στην Ελλάδα απλά πράγματα δεν γίνονται. Δεν ξέρουν. H ανοσία της αγέλης δεν μπορεί να λειτουργήσει για κορωναϊό. Δεν το ρωτάω. Το διδάσκω.

Πιστεύετε αυτούς που σας έλεγαν να μη φοράτε μάσκες ή εμένα; Να με ρωτάνε επωνύμως όχι μέσω καναλιών και φίλων απο το πλάι. Ξέρω ότι δεν ξέρουν.

ΒΕ SMART

Μη πιστεύετε τους άσχετους, που μετά 5 μήνες τους έμαθα να φοράνε μάσκες. Δεν μπορεί να παίζουμε με τα ράδιο-αρβύλα της επιστήμης.

Σύντομα ο ΠΟΥ θα συμφωνήσει μαζί μου και για το θέμα αγέλη. Δεν το ρωτάω. Το διδάσκω.

Απο την αρχή είπα ειδικά μέτρα και μασκούλα παντού. Να σκεφτούν τί σημαίνει αυτό τώρα, που κάτι έμαθαν.

( Ηλία στείλετο… ξέρεις εσύ. Θα παίρνεις εσύ τα λεφτά κοπρίτη και εγώ θα κάνω μάθημα aπο τον Focus FM. )

Σε λίγο θα αρχίσουν να πηδάνε απο το πλοίο. Είναι η στιγμή που όλοι ψάχνουν τον Ενα. Σας περιμένω. Μέσα στο χωνί είστε και είναι, χωρίς διέξοδο.

40 χρόνια φούρναρης δεν μου έχει καεί ούτε κουλούρι. Ούτε ένα. Δεν έχω ανάγκη να κλέψω… Ότι γλυκό θέλω το φτειάχνω.

ΥΓΡΑΝΤΗΡΕΣ και ΑΦΥΓΡΑΝΤΗΡΕΣ

Για την πληροφόρηση σας. Ολα έχουν ένα κόλπο και το κόλπο δεν γράφεται εκεί που ψάχνουν οι ειδικοί και οι δημοσιογράφοι στο Yunanistan. Εγώ ξέρω χωρίς να διαβάσω. Ομως καλό είναι να διαβάζουν τί γίνεται στην Ιαπωνία και να το αναπαράγουν οι δημοσιογράφοι. Θα με αντιλαμβάνεστε έτσι γρηγορότερα. Το τί λέω εγώ όμως πρέπει να γίνεται. Το άριστο δεν το έχουν ούτε οι Ιαπωνέζοι.

Δεν συμφωνώ με χρήση υγραντήρων και αφυγραντήρων. Η χρήση τους απαιτεί εξειδίκευση.

Τον γιατρό τον ρωτάτε όταν σας δίνει φάρμακο; Οχι. Εμένα γιατί με ρωτάτε; Εχουμε μισό αιώνα και βάλε επιστημονική διαφορά ηλικίας. Δεν θα πεθάνω μιλώντας και εξηγώντας.

Ο εξαεριστήρας και η απόγειος αύρα πονάει την επιτροπή. Το κάθε μέτρο έχει την ώρα του και δεν έχει γίνει τίποτα στην ώρα του απο την επιτροπή, που μαθαίνει στου καραγκιόζη την πλάτη και κάνει δημοσιευσούλες ευνόητες. Σε λίγο θα ψάχνονται άγρια στην επιτροπή. Το έχω προβλέψει.

Ενας θα μείνει στο τέλος. Το λέει και το τραγούδι. Οσο πλησιάζετε το τέλος, θα βλέπετε καλύτερα, θέλετε δέν θέλετε.

Συγγραφική Προσφορά στα Ελληνικά

Βιβλίο Φυσικής  Θέματα για τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας  Γνωμοδότηση για το ΧΥΤΑ Γραμματικού 

Ηλεκτρομαγνητική Ρύπανση  Επιλεγμένα Επιδημιολογικά Θέματα απο την Εποχή του Κορωναϊού  Μέθοδος FDTD. Σημειώσεις Θεωρίας.