Αναρτήσεις ιστολογίου

Διαφορές Ιαπωνίας και Ελλάδας. Άπειρες.


ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ ΑΛΛΑ… ΤΑ ΚΡΥΒΕΙ!



Βασικά μιλάμε μόνο για ελλείψεις της Ελλάδας. Η Ιαπωνία προηγείται έναν αιώνα της χώρας μας.  Σας παρουσιάζω ενδεικτικά εργασίες Α και Β Λυκείου στα Μαθηματικά ενός μαθητή σε ένα απο τα πρότυπα Λύκεια της Ιαπωνίας κάπου στο Τόκυο. Και να τα εξηγήσω δεν θα τα καταλάβετε. Είναι σε επίπεδο ΜSc σε Μαθηματικά ενός Αγγλικού ή ενός Αμερικανικού Παν-μίου. Το τελευταίο θέμα είναι σε επίπεδο ΜSc σε Engineering και πάει και για πατέντες.

Αντιλαμβάνεσθε πόσο χαμηλά είναι τα standards των Ελληνικών ΑΕΙ, όταν στα Ιαπωνέζικα Λύκεια γίνονται τέτοιου υψηλού επιπέδου θέματα; Μάλλον όχι.



Μη μου ζητήσετε να εξηγήσω αναλυτικά τα θέματα (είναι σε Voronoi, κρυπτοκώδικα RSA, μη ομογενείς διαφορικές εξισώσεις - κλασικό ταλαντωτή, σε επίλυση με αριθμητική ανάλυση της κυματικής εξίσωσης για ηχητικά φίλτρα, εφαρμογές).

Ας τα δούν αυτά καθηγητές ελληνικών ΑΕΙ και το λέω αυτό, γιατί αυτό το ότι "έχουμε τους καλύτερους επιστήμονες στην Ελλάδα" και το ότι "τα Ελληνικά ΑΕΙ παίρνουν διεθνή βραβεία" που περιφέρεται συνέχεια σε κάποια δήθεν πατριωτικά ΜΜΕ με ενοχλεί αφάνταστα, όταν στην χώρα δεν φτειάχνεται ούτε μπετούγια! Δεν χρειάζεται να δώ τίποτα άλλο για να καταλάβω το επίπεδο των Ελληνικών ΑΕΙ. To ξέρω.

Στο Δημόκριτο κάνουν ακόμη αυτά που έκαναν πρίν 30 χρόνια σε κάποια “Ινστιτούτα”. Για λύπηση… 

Η ανάπτυξη στην Ελλάδα είναι μια κακά στημένη υπόθεση με εγκάθετους και χομπίστες.

Υπενθυμίζω πως Καθηγητή Παν-μίου σε τμήμα Engineering σε μεταυλικά και μεταηλεκτρονικά μέ έκαναν Ιάπωνες.

Σχόλια

Συγγραφή στα Ελληνικά