Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2018

Στη Λάρισα η Τροχαία κάνει τη δουλειά της. Στη Κρήτη κοιτάει με κυάλι το … Σύμπαν. Άλλη νοοτροπία. Η Κρήτη είναι σε δρόμο αποσκίρτησης απο την Ελλάδα.

Του Καθηγητή Γ.Ζουγανέλη

ΑΛΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΚΡΗΤΗ. ΑΠΟΔΕΙΞΗ. ΤΩΡΑ.

(ΤΑ ΤΡΟΛ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ… ΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ)

AYTO EINAI ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΚΑΖΙ.

13 Αυγ 2017, www.eleftheria.gr

Δώρο στην κόρη του ήθελε να κάνει Λαρισαίος και σκέφτηκε να της αγοράσει ένα ηλεκτρικό ποδήλατο έτσι ώστε να είναι πιο ξεκούραστες οι μετακινήσεις της στην πόλη.

Η χαρά όμως τελείωσε όταν την κοπέλα σταμάτησαν στο δρόμο την ώρα που οδηγούσε το νέο της ηλεκτρικό ποδήλατο, άνδρες του τμήματος Τροχαίας Λάρισας προκειμένου να την ενημερώσουν ότι θα πρέπει να διαθέτει άδεια, δίπλωμα, κράνος και πινακίδα κυκλοφορίας.

«Εμείς αγοράσαμε ποδήλατο και μας βγήκε scooter» δηλώνει ο γονιός οποίος αναζητούσε να μάθει τι ακριβώς προβλέπει ο νόμος έτσι ώστε το παιδί του να κυκλοφορεί στους δρόμους της πόλης με ασφάλεια.

Τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι ποδήλατα. Δηλαδή χρειάζεται να κάνει κάποιος πετάλι για να κινηθεί το ποδήλατο. Σύμφωνα με τη σύγχρονη ευρωπαϊκή νομοθεσία, ηλεκτρικά ποδήλατα θεωρούνται αυτά τα οποία έχουν υποβοήθηση στα πεντάλ, όχι γκάζι στο τιμόνι.

Από την άλλη έχουν εμφανιστεί στην αγορά κάποια ποδήλατα με γκάζι στο τιμόνι. Αυτά δεν θεωρούνται ποδήλατα σύμφωνα και με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αλλά ηλεκτρικά scooters, για τα οποία απαιτείται δίπλωμα και άδεια κυκλοφορίας.

Το ηλεκτρικό ποδήλατο έχει έναν κινητήρα 250W και μια μπαταρία που σκοπό έχουν να βοηθούν τον ποδηλάτη στο πετάλι και να κάνουν πιο άνετη την ποδηλασία.

Στην Ιαπωνία και στη Λάρισα για να οδηγεί κανείς αυτά τα ποδήλατα πρέπει να έχει άδεια, δίπλωμα, κράνος και πινακίδα κυκλοφορίας. Και στην Ελλάδα λοιπόν ολες οι τροχαίες δεν έχουν την ίδια άποψη.

Για το τί συμβάινει στην Ιαπωνία έκανα μάθημα στη Διεύθυνση Εσωτερικών υποθέσεων της Αστυνομίας (βλέπετε εδώ, εδώ και κυρίως εδώ). Για το τί συμβαίνει στην ελλάδα δεν με απασχολεί τίποτα. Οι ατυχίες θα συνεχιστούν…

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ, ΜΕ ΓΚΑΖΙ (ΜΕΤΑΝΟΕΙΣΤΕ)

ΕΙΠΑΜΕ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΔΕΝ ΜΑΡΣΑΡΟΥΝ. ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΜΑΡΣΑΡΟΥΝ. ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ…. ΤΟΝ ΚΙΟΣΕ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ;

TH ΛΕΣΧΗ ΑΘΗΝΩΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ… ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟ… ΠΟΥ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ Η ΛΕΣΧΗ ΑΘΗΝΩΝ ΠτΔ. ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΟΜΕΝ ΑΛΛΩΣΤΕ.

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΟΚ. ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.

Αν ο ποδηλάτης κάνει πετάλι, το μοτέρ επιτρέπεται να υποβοηθά το ποδήλατο μέχρι ταχύτητα 25Km/h

Τα ίδια ορίζει και ο ισχύων KOK (Κεφάλαιο Α’. Γενικοί Ορισμοί, Φεβρουάριος 2011):

“Ποδήλατο: Το όχημα δύο τουλάχιστον τροχών το οποίο κινείται με τη μυϊκή δύναμη εκείνων που επιβαίνουν και μπορεί να υποβοηθείται με βοηθητικό ηλεκτροκινητήρα μέγιστης συνεχούς ονομαστικής ισχύος 0,25 KW και η ισχύς του οποίου μειώνεται σταδιακά και τελικά μηδενίζεται όταν η ταχύτητα του οχήματος φθάσει τα 25 χλμ/ώρα ή νωρίτερα, εάν σταματήσει η ποδηλάτηση.”

Αυτό κύριοι μας λέει ξεκάθαρα πως

το παραπάνω “ποδήλατο” με τα πεταλάκια σε μη λειτουργική θέση, αφού κινείται ΧΩΡΙΣ ΝΑ χρειάζεται πετάλι ή και όταν αφαιρεθούν τα πετάλια, θεωρείται μηχανάκι, αφού δεν θεωρείται ποδήλατο. Αυτό που έγραψα εξαρχής ΙΣΧΥΕΙ. ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΔΕΝ ΜΑΡΣΑΡΟΥΝ. ΤΕΛΟΣ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ. Στην Κρήτη να μάθουν να σέβονται και να κόψουν παρλαπίπες και τρολάρισμα.

Αν υποτεθεί ότι υπάρχει κενό νόμου δεν πρέπει να κυκλοφορεί. Εγώ το βλέπω για μηχανάκι όπως όλη η Ιαπωνία… Βλέπω ακόμη πως κάποιοι τα οικονομάνε. Είναι πολύ το τάκα τάκα. Υπάρχει και ένα θέμα IQ αλλά αυτό αφορά τα τρόλς γενικώς.

Αυτο με το διαβατήριο δείχνει χεσμένη υπόθεση απο μόνο του. Ποιός υπουργός καλύπτει το θέμα; Μήπως κανένας συγγενής του Τσίπρα που πήγε σε Κίνα είναι στο κόλπο; Mήπως κανένας Παππάς; Aν ήταν ο Μητσοτάκης, θα είχε γίνει βούκινο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

====================================
>>>>>>>>>>>>>> ΠΡΟΣΟΧΗ >>>>>>>>>>>>
====================================
Παρακαλώ τα σχόλια σας να είναι ΜΟΝΟ πάνω στο θέμα του άρθρου. Σχόλια με κεφαλαία γράμματα θα κόβονται. Τα σχόλια να έχουν μέγεθος 8 γραμμών το πολύ αλλοιώς δεν θα δημοσιεύονται.