Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2018

Εν Συντομία (11). Απαγωγή στρατιωτικών. Αγωγός East Med. Τεχνολογία stealth.

Του Καθηγητή Γ.Ζουγανέλη, ειδικού και σε τεχνολογία stealth

ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ, ΠΡΙΝ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ

Περνάει πολύς κόσμος απο αυτό το ιστολόγιο. Τους “βλέπω” και όχι απο τις στατιστικές του ιστολογίου. Αν δεν κάνουν στην άκρη όμως, δεν γίνεται. Sorry. Δουλειές στο περίπου δεν κάνω και ούτε αυτοί θα έπρεπε να κάνουν, αν και το κάνουν και επιμένουν. Δεν θα βγεί έτσι.

Και για την απαγωγή εγώ έγραψα πρώτος. Μεταξύ μας να λέμε την αλήθεια.

Το Σταυρό ένας θα τον σηκώσει.

Δεν μπορεί η χώρα να προχωράει με κροτίδες ειδήσεων απο τα ΜΜΕ της κατοχής με τη δικαιολογία ή με την πρόφαση ή με την αλήθεια, ότι ο λαός είναι μαλάκας. Αυτό κάνουν και είναι ρατσισμός.

EAST MED

Η συζήτηση για τον αγωγό αυτό είχε ξεκινήσει απο το 2013, όταν πρωτοπαρουσίασα τον σημαντικό χάρτη των κοιτασμάτων, αυτόν που σας κρύβουν για να τα φάνε οι επαίοντες με τους φίλους τους απο το εξωτερικό, που στήνουν επι πολλά χρόνια παιγνίδια κατά της χώρας. Τώρα έχουμε 2018. Τέτοιους χάρτες που να επαληθεύονται δεν βγάζει ο καθένας. Εϊναι απόδειξη και ένδειξη.

Να μάθετε να αποδέχεσθε το καλύτερο, αλλοιώς θα έχει και πολύ πιο κάτω. Θα μάθετε όμως. Να είστε σίγουροι. Θα μάθετε. Θάθελα να μάθετε χωρίς πόνο. Αυτό όμως αφορά εσάς.

Οι Ισραηλινοί ανακοίνωσαν πως ο αγωγός θα ξεκινήσει το 2019. Κάποια στιγμή πρέπει να αποκτήσετε την ικανότητα να σκέφτεσθε το προφανές. Δεν το βλέπω όμως. Αυτοπαραμυθιάζεσθε γιατί δεν μπορείτε.

Θα σας βάλω παραμέτρους που θα περιπλέξουν την κατάσταση:

  1. O East Μed μπορεί να πάει και μέσω Αιγύπτου και Μάλτας και να έλθει στην Ελλάδα απο Ιταλία. Το έχω ξαναγράψει αυτό.
  2. Ένας αγωγός μεταφοράς φυσικού αερίου, πρέπει να κατασκευάζεται εύκολα και να μεταφέρει φθηνό προιόν με ασφάλεια. Η φτηνή ενέργεια είναι ένα απο τα κλειδιά της ανάπτυξης και η Ελλάδα έχει την ακριβότερη βενζίνη στην ΕΕ. Γιατί; Η Γερμανία τα έχει βρεί με τη Ρωσία και θα πουλάει το φυσικό αέριο που θα εισάγει. Έχει και εκεί νταβατζήδες... Ο Νότος όμως όχι. Ποιά ανάπτυξη. Την Ιταλική ή τη Γαλλκή; Τον Φουτόν δεν τον έχουν πάρει είδηση στη Γαλλία… 1% διαφορά απο τη Γερμανία ξέρετε τί σημαίνει; Σημαίνει τσουλήθρες.
  3. Σημασία έχει ποιός θα είναι ιδιοκτήτης στα κοιτάσματα Ελλάδας και Κύπρου. Δηλαδή ποιά θα είναι τα συμβόλαια και πώς αυτά θα φορολογούνται. Ποιούς έχουν βάλει να κάνουν τον ειδικό στα συμβόλαια; Για μάθετε. Για σας το λέω. Εγώ μπορεί να ξέρω…
  4. Την Ελλάδα τη συμφέρει να περνάνε όσο το δυνατό περισσότεροι αγωγοί απο το έδαφός της. Αυτό δεν συμφέρει ούτε τους παραγωγούς που θέλουν αποκλειστικότητα ούτε τους εφοπλιστές που δεν πληρώνουν φόρους και δεν ελέγχονται για μαύρο χρήμα. Ποιός π.χ. μπορεί να μας πεί αν πίσω απο τους καναλάρχες δεν είναι ξένες χώρες.
  5. Η ποιότητα του φυσικού αερίου δεν είναι ίδια απο όλους τους παραγωγούς. Τα γράφετε αυτά στο κεφάλι σας; Δεν σας τα μαθαίνουν στα σχολεία. Δεν μπορεί να τα λέει αυτά ο καθένας. Πουθενά δεν σας μαθαίνουν αυτά που πρέπει. Πουθενά. Αυτό πρέπει να αλλάξει.

ΑΠΑΓΩΓΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ

Η Ελλάδα θα έπρεπε να είχε κλείσει ήδη τα σύνορα  της στον Έβρο και να επιβάλλει με τη στήριξη της ΕΕ οικονομικές κυρώσεις στη Τουρκία σε ενεργειακά θέματα π.χ. στο TAP. Θα έπρεπε επίσης να έχει ήδη σταματήσει το εμπόριο των μεταναστών. Υπάρχει πλέον θέμα επιβίωσης. Δεν μπορεί να παραβλεφθεί.

Δυστυχώς στο κράτος αυτό δεν κάνουν κουμάντο άνθρωποι που ενδιαφέρονται για το καλό του αλλά κοινοί απατεώνες. Υπάρχει και το θέμα της μαλάκυνσης, ένας ιός που έχει κατακλύσει κάθε “έκφραση”.

ΠΥΚΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΝΕΦΩΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ (ΟΧΙ ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ)

Αν σας ζητήσω να σημειώσετε την εξέλιξη της πυκνότητας των “κακών” γεγονότων που συμβαίνουν στη χώρα τις τελευταίες μέρες, θα διαπιστώσετε ότι αυτή αυξάνεται συνεχώς. Τα όπλα που πούλαγε ο Καμμένος με τη συμφωνία των αξιωματικών του ΓΕΕΘΑ, τα λεφτά που έφαγαν οι απατεώνες απο το 1973 και μετά για να φτάσουμε στο σήμερα, σε μια χώρα μέσα στη φτώχεια και χωρίς υποδομές με πάμπλουτες οικογένειες που έστρωναν χαλιά για δικούς τους βουλευτές, υπουργούς, πρωθυπουργούς κλπ, με τους διορισμούς να συνεχίζονται και με τη χρεοκοπία στο εσωτερικό να μην έχει σταματήσει, με διαλυμένους τους θεσμούς και τις ΕΔ, δείχνουν ότι ο χρόνος στης Σταύρωσης είναι κοντά.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ STEALTH

Αν η Τουρκία πάρει τελικά τα F35, τότε θα πέσουν οι μάσκες για όλους. Τους πολίτες όμως δεν πρέπει να τους ενδιαφέρει αυτό αλλά πως θα τα αντιμετωπίσουν. Μέχρι τότε στο ΓΕΕΘΑ θα πρέπει να αρχίσουν να σκέφονται τη πιθανότητα πρώτης επίθεσης στη Τουρκία αλλοιώς θα χαθούν νησιά.

Η επιμονή στην αγορά πολεμικών πλοίων και στην ανανέωση του στόλου των F16 αντί πυραύλων, δείχνει επιμονή στη μίζα και όχι στη στρατιωτική υπεροχή.

Οι ψεύτες και απατεώνες δεν έχουν επίπεδο να διαχειρισθούν τις συνεχώς αυξανόμενες κρίσεις που ΘΑ παρουσιάζονται. Αυτά τελείωσαν.

ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.

Το άρθρο αυτό εδώ το θυμάσθε; Μελετείσθε τη φωτογραφία του άρθρου και μετά δείτε και την αποπάνω.

Τα κοιτάσματα σε ΗΠΑ και Ισραήλ εξαιρούνται απο τις Τουρκικές Navtex. Γιατί;

Ύποπτος και παραπειστικός ο ρόλος του Ερντογάν. Απο τη συμπεριφορά αυτή δεν στερούνται χρήματα οι Τουρκοκύπριοι;

Ο Ερντογάν δεν είναι τελικά όσο πατριώτης δείχνει. Το απέδειξα. Ας μου το κάνουν πολιτική τώρα αυτό. Με τι προσόντα και με ποιούς; Με ανησυχεί “τι“ θα γράψω σε επόμενα άρθρα για στημένα σενάρια κατά λαών.

Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΘΑΨΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΟΖ ΜΕ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΚΑΙ ΑΛΙΕΥΤΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ

Θα κλείσω λέγοντας ότι η Ελλάδα θα έπρεπε να κάνει ασκήσεις διάσωσης και στις περιοχές που ο Βενιζέλος δεν όρισε σαν αλιευτικές στην ΕΕ, παραχωρώντας έτσι έδαφος στη Τουρκία να ορίσει σε αυτές την ΑΟΖ της. Αυτά είναι για λίγους…

3 σχόλια:

  1. Ποιος θα κλείσει τα σύνορα; ο εθνομηδενιστής; αυτός που είπε "έχει η θάλασσα σύνορα και δεν το ξέραμε;" αυτοί που υποστήριζαν ότι θα το ρισκάρουμε με την Τουρκία; τους είχε προειδοποιήσει ο πρέσβης, όμως αδιαφόρησαν. Θυμάστε με τον φράχτη (μόνο φράχτης δεν ήταν αυτό το κατασκεύασμα των πασοκων, που έπεσε με τα ορμητικά νερά του ποταμού) τι έλεγαν;
    «Ξεκίνησε η κατασκευή του απάνθρωπου φράχτη στον Έβρο».


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Ζουγανέλη, ένα μόνο σχόλιο για το σημείο που αναφέρετε για την πιθανότητα να περνάει ο EastMed από Αίγυπτο και Μάλτα προς Ιταλία και μετά προς Ελλάδα. Στην καλύτερη περίπτωση, ένας τέτοιος αγωγός EastMed από Αίγυπτο μέχρι Ιταλία μέσω Μάλτας θα είναι 800 χιλιόμετρα μακρύτερος από τον EastMed Κύπρου-Ελλάδας-Ιταλίας. Ακόμη και να υπολογίσουμε τις μεγαλύτερες τεχνικές δυσκολίες του EastMed προς Ιταλία μέσω Κύπρου-Ελλάδος, δεν είναι καλύτερος από έναν αγωγό τουλάχιστον 800 χιλιομέτρα μακρύτερο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κόστος του θα είναι μικρότερο λόγω μικρότερης απόστασης στη θάλασσα και κυρίως πιο ασφαλές.
      Να κάνω μια παρένθεση και να ξεκαθαρίσω ότι οι αναλύσεις μου δεν υποκρύπτουν εθνικιστικές τάσεις αλλά το συμφέρον της Ελλάδας ως κράτος. Απο κεί και πέρα ο καθένας έχει τα συμφέροντα του και ανάλογα με τη ισχύ που έχει σχεδιάζει και πραγματοποιεί.

      Διαγραφή

====================================
>>>>>>>>>>>>>> ΠΡΟΣΟΧΗ >>>>>>>>>>>>
====================================
Παρακαλώ τα σχόλια σας να είναι ΜΟΝΟ πάνω στο θέμα του άρθρου. Σχόλια με κεφαλαία γράμματα θα κόβονται. Τα σχόλια να έχουν μέγεθος 8 γραμμών το πολύ αλλοιώς δεν θα δημοσιεύονται.