Ads Top

Η πληροφόρηση στην Ελλάδα είναι μια μεγάλη απάτη. Το puzzle των ειδήσεων σας το δίνουν λυμένο. Δεν θέλουν να σκέφτεσθε. Δίνεται ο μαύρος κατάλογος της Ελληνικής "δημοσιογραφίας".

Του Καθηγητή Γ.Ζουγανέλη

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ" ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΣΤΗΜΕΝΑ. 

Αν μετράγατε καθημερινά τις πραγματικές ειδήσεις που έρχονται στην αντίληψή σας, θα διαπιστώνατε ότι οι πραγματικές ειδήσεις μετρούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού. Οι υπόλοιπες είναι μια παραπλάνηση.
Τους λένε τι να σας πούν και έρχονται και σας το λένε απο τα ΜΜΕ και απο το διαδίκτυο, με ύφος και με λουστρίνι. Για να πουλήσουν το παραμύθι τους, εξισώνουν τους πάντες και τα πάντα, για να μη ξεχωρίζει κανένας και τίποτα, για να μη υπάρχει πραγματική ελπίδα, παρά μόνο αυτή που θα σας δείχνουν αυτοί, οι άριστοι της ανοησίας.
Οι καθημερινές ειδήσεις είναι γεμάτες ψευδαισθήσεις, που δημιουργούν κάθε μέρα, την ίδια ώρα μια εικονική πραγματικότητα.

ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΠΟΧΗΣ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ. Ο ΜΑΥΡΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ.

Όλα είναι προπαγάνδα και παρατράγουδαΔεν υπάρχουν ειδήσεις. Το puzzle των ειδήσεων σας το δίνουν λυμένο. Απο το πρωί ως το βράδυ, αντί για πραγματικές ειδήσεις, δέχεσθε μια ταραχή εν κρανίω...

  • Θετικές δηλώσεις για όλα, ώστε όλα να φαίνονται ωραία.
  • Εμπρηστικές δηλώσεις (θεωρία του σόκ). Μοιάζουν με τις βόμβες που προανακοινώνονται με το γνωστό "προηγήθηκε τηλεφώνημα".
  • Κύκλους ψεύτικων γεγονότων που οδηγούν σε "επιτυχία" μετά εύλογο διάστημα. Γνωστό κόλπο των εκάστοτε κυβερνώντων ώστε να φαίνονται ότι παράγουν έργο.
  • Θέματα που αποπροσανατολίζουν ή που αποσπούν τη προσοχή και τα οποία κρατούν επι μήνες π.χ. περίπτωση Παντελίδη
  • Θέματα που δείχνουν το χειρότερο, για να αισθάνεται ο κόσμος και στα χάλια που είναι, ότι περνάει καλά π.χ. περιγραφή με λεπτομέρειες θεομηνιών
  • Θέματα με επιτυχίες Ελλήνων του εξωτερικού. Οι άνθρωποι δεν έχουν καμμία σχέση με όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα αλλά είναι επιθυμητό να φαίνεται ότι η χώρα δεν είναι πίσω απο τις εξελίξεις. Ταύτιση με επιτυχίες άλλων και συνεπώς μοίρασμα της δόξας.
  • Θέματα με πολιτικές δηλώσεις απο εκδηλώσεις πάσης φύσης π.χ. απο το Μαντείο Δελφών, την Ακρόπολη, απο Μουσεία, απο Συνέδρια κλπ. για να παίρνουν "λάμψη" οι πολιτικοί και να αποκτούν ισχύ όσα δηλώνουν. Η Ελλάδα της συμμετοχής και του πολιτισμού, άσχετο αν στα χρόνια των μνημονίων η χώρα έκανε 30 εκ. ευρώ εισαγωγή χαρτί υγείας...
  • Δηλώσεις κατά παρραγγελία τρίτων σε δεύτερο χρόνο και εκτός του τραίνου ειδήσεων. Αυτοί είναι οι Ερμήδες όσων έρχονται. Τους βγάζουν μπροστά για να προετοιμασθεί ο κόσμος για όσα έρχονται. 
  • Τηλεπαιγνίδια, φωνές και πορδές για να ηρεμούν και οι πλέον ηλίθιοι πολίτες, που είναι και οι περισσότεροι. 2 εκ. ευρώ στοιχίζει το κάθε επεισόδιο του Survivor ενώ το κανάλι χρωστάει της Μιχαλούς.
  • Ανούσια κουτσομπολιά καφενείου ή γηροκομείου, για να γίνονται χαρούμενες οι γριές και οι αμόρφωτοι και η Ελλάδα έχει πολλούς.
  • Ψεύτικες δημοσκοπήσεις που αυτοαναιρούνται αλλά είναι καλές για κουτσομπολιό και για πίνγκ-πόνγκ ανάμεσα στα κανάλια.
  • Ειδήσεις με Τούρκους που θα πάρουν νησιά. Τελικά και αυτοί στο κόλπο είναι. Όποτε τους λένε, κάνουν παράσταση για να περνάει η ώρα και απο τις δύο πλευρές του Αιγαίου.
  • Επιλογή σε εκπομπές ομιλητών που είναι γνωστού βεληνεκούς και ιδεών για να βγαίνει ένα επιθυμητό ή κατά παραγγελία συμπέρασμα.
  • Συζήτηση για φοβερά Ελληνικά ΑΕΙ που δεν φτειάχνουν όμως ούτε πινέζα. Τίγκα τα βραβεία αλλά απο πινέζα τίποτα.
  • Συζήτηση στα ΜΜΕ για καινοτομίες για να μοιράζονται λεφτά απο τις τράπεζες σε διαφημίσεις και να υπάρχει δικαιολογία να τρώνε οι φίλοι απο τα κονδύλια ακόμη και των δήμων και των περιφερειών σε θέματα έρευνας κοκ.
  • Διαφήμιση έργων και προσφορών απο εφοπλιστές και καρτέλ, που όταν τις ψάξει ένας που ξέρει, θα βρεί πολλά "προβλήματα", (όπως π.χ. οι διαφημίσεις απο τράπεζες για τις "καινοτομίες" που προαναφέρθηκε, όπως και για τα "ερευνητικά" τους κέντρα, οι "υποτροφίες" απο τα ΕΛΠΕ που χρωστούν της Μιχαλούς, οι "προσφορές" του ΟΤΕ και του ΟΠΑΠ κλπ. Τα καρτέλ αυτά με μια δωρεά ή με μια κοινωνική προσφορά υποκαθιστούν δήθεν το κράτος. Στη πραγματικότητα όμως δεν ανταποδίδουν τίποτα μπροστά σε όσα κερδίζουν).
  • Γέλια, χαρές, φωνές, άσκοπες παραθέσεις και αντιπαραθέσεις, αποπληροφόρηση και ανοησία γενικώς παντού να περνάει ο καιρός και αυτοί που κινούν τα νήματα πίσω απο το μπερντέ, τα αφεντικά τους, να γίνονται πλουσιότεροι.
  • Συνεχείς αναφορές σε εθνικά, γεωστρατηγικά, οικονομικά, στρατιωτικά και τεχνολογικά θέματα ενώ δεν γνωρίζουν βασικές έννοιες. Το ότι κάνουν λάθη δεν είναι τόσο μεμπτό. Επικίνδυνο είναι ότι επιμένουν.

Υφίστασθε μια προπαγάνδα χειρότερη απο αυτή της εποχής του Τσαουσέσκου. 


ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ
Κανένας δεν σκέφτεται όταν γελάει και όταν πονάει. Να γιατί αποδέχεσθε παθητικά τα πάντα. Επι Τουρκοκρατίας το 1821 το ίδιο γινόταν. Κατά σύμπτωση και τότε κάποιοι τα έπαιρναν και μετά παρίσταναν τους ήρωες. Θα ξαναπαιχτεί το έργο.
Το γέλιο και ο πόνος πάντα προκαλούν φόβο και κανείς δεν θέλει να πονάει, έτσι προτιμάει να μη βλέπει και να ξεχνάει την πραγματικότητα.

Η μηχανή των ΜΜΕ σας προσφέρει άφθονο γέλιο και πόνο, τον οποίο φροντίζουν να αφομοιώνετε επαναλαμβάνοντας το ίδιο έργο συνέχεια.

Λογικό είναι ότι δεν μπορείτε να σκεφτείτε. Δεν σας αφήνει το συναίσθημα. Σας έχουν συνέχεια στο τρέξιμο. Ξέρουν τί κάνουν και είναι όλοι παρέα.
Εικόνες θέματος από Jason Morrow. Από το Blogger.